شنیده ها

اخبار ایران و جهان

شنیده ها

اخبار ایران و جهان


طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنیده ها: رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان خاطر نشان کرد: در مباحث استراتژیک برای مقابله با حربه های دشمن آماده ایم.

 

 

به گزارش خبرنگار شنیده ها، مرتضی تیموری عصر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: وظیفه ما تابعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است تا بتوانیم مانند گذشته موفق و سرافراز باشیم.

 

 


وی با بیان اینکه ۴ نوع از تجهیزات صنایع دفاعی کشور در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تولید می شود، بیان داشت: این صنایع شامل سرعت سنج گلوله، دستگاه اندازه گیری نواخت تیر، دستگاه کالیبرسنج برای سنجش کالیبر داخلی سلاح‌های جنگی و ویدئوبروسکوپ است.رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با اشاره به کاربرد ویدئوبروسکوپ ابراز داشت: نرم‌افزارهایی بر روی ویدئو بروسکوپ وجود دارد که ضایعات، خوردگی ترک خوردگی و موارد مشابه در داخل لوله‌های جنگی را فیلمبرداری می کند و سپس با اندازه‌گیری ابعاد دقیق این ضایعات، در ارتباط با اسقاط، تعمیر و یا اصلاح سلاح موردنظر تصمیم‌گیری می شود که این امر در جلوگیری از انفجار سلاح‌های جنگی بسیار موثر است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۰
شنیده ها

شنیده ها: مدیرعامل قطار شهری اصفهان با اشاره به خط دوی متروی اصفهان گفت: خط دو مصوبه قطعی برای اجرا ندارد و تا اطمینان خاطر و رفع دغدغه‌های رییس جمهور و سازمان میراث فرهنگی، عملیات اجرایی این خط آغاز نمی‌شود.

 

خط دو مترو اصفهان

 

به گزارش خبرنگار شنیده ها، محمد‌جواد شعرباف در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه خط دوم متروی اصفهان نیز به تصویب شورای عالی ترافیک کشور رسیده است، افزود: چندین مطالعات زمین‌شناسی در این خط صورت گرفته و تمام این کار‌ها زمان برده است و ما نمی‌توانیم این پروژه را بدون دلیل متوقف کنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۰
شنیده ها