شنیده ها

اخبار ایران و جهان

شنیده ها

اخبار ایران و جهان


طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

محمدرضا محبوب فر: حسین امیر‌عبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در حالی با یک میلیون دوز واکسن برکت راهی مالی شده است که در ایران همچنان ورود واکسن های خارجی به کشور ممنوع شده است و در امتداد محدودیت سبد واکسیناسیون داخلی، استقبال نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا کاهش محسوس و چشمگیری پیدا کرده است.

اکنون روند بیماری در سطح جهان رو به کاهش است و تعداد مرگ های کرونایی ثابت مانده است. اما در ایران آنقدر عادی انگاری می شود و ویروس به قدری دست کم گرفته می شود که رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و عمل تهویه در محیط های بسته به دست فراموشی سپرده شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۰۱ ، ۱۰:۳۰
شنیده ها

محمدرضا محبوب فر: در چند روز اخیر خبرهایی درباره چند و چون مهار و کنترل بیماری کرونا بر زبان مقامات سابق و فعلی وزارت بهداشت و درمان جاری شده است. یکی از اظهار نظرهایی که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت، سخنان وزیر بهداشت و درمان در مراسم روز پزشک بوده است.

بهرام عین اللهی ضمن اعلام خبر «ایران جزو ۶ کشور برتر مهار کرونا» گفته کشور امروزه بدون تردید قوی ‌ترین حوزه سلامت در منطقه را از آن خود کرده است و در همین حال به تولید و واردات واکسن پرداخته و مدعی ذخیره سازی ۵۰ میلیون دُز واکسن ذخیره و دارا بودن ۶ مرکز تولید واکسن کرونا در کشور شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۰۱ ، ۱۰:۲۵
شنیده ها